Myoreflexterapi

Myoreflexterapi er en holistisk behandingsform, som via manuel reguleringsteknik kan løsne meget dybe stagnationer i kroppen ved hjælp af tryk på musklernes udspring/tilhæftninger.
De fleste mennesker har prøvet at falde, vælte på cykel eller fået andre traumer via uheld, sport m.m. Herved vil kroppen kompensere, d.v.s. beskytte sig selv, og det kan give dybe spændinger i hele kroppen.
Dette afhjælpes meget effektivt af myoreflexterapibehandling.

En myoreflexbehandling giver normalt en rigtig god effekt på følgende lidelser: Hovedpine/migræne, piskesmæld, nakke-/skuldersmerter, skoliose, kæbespændinger, søvnløshed, stress, depression, chok, traumer, indlærings- og koncentrationsbesvær - ligesom sportsskader i stor udstrækning vil kunne afhjælpes.

Jeg har haft kunder, hvor planlagte scanninger og operationer er aflyst p.g.a. stor bedring i deres tilstand.

Min underviser  og myoreflexterapiens grundlægger Dr. Kurt Mosetter har studeret i Østen hos bl.a. Dalai Lama og blev senere læge.
Han har helbredt børn og voksne for neurologiske sygdomme, bl.a. ALS, sclerose, muskelsvind og lupus.

Han kombinerer østlig og vestlig medicin, som danner grundlaget for muskelmeridianerne/myoreflexterapien

De store fodboldklubber i Tyskland og England anvender nu myoreflexterapeuter uddannet hos Kurt Mosetter.

Kurt har ligeledes haft ansvaret for Tyskland og USA's fodbold landsholds sundhedssektor.

Se link til hans hjemmeside her: www.myoreflex.de

Myoreflexterapi kan afhjælpe

• Tilbagevendende smerter